? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 12 april 2010

Mycket som hänt


I onsdags skulle jag och Limbo till Össjö som sagt, men han ville icke åka transport och lastbilen var inte hemma. Han har ju ej åkt transport på åratal så det gick inte då han sparkade när vi skulle stänga. Sen på torsdagen tappade han skon när vi var ute och red så förhoppningsvis har han ny sko imorgon! Och planen är att Limbo ska till össjö 21/4 istället.

Tyson tävlade i Ängelholm i lördags. Fick ingen hjälp på framhoppningen så blev att hoppa kryss sen 110 direkt. Vilket jag ej gillade, men han hoppas bra där. Men fick 3 ner inne på banan. Vi tar igen det nästa gång! Idag gick han i dressyrsadel och var överladdad!

Hero jobbade med i dressyrsadel idag, och det lossnade bra på slutet får jag säga. Han ska ut på payandride 25/4 i Ödåkra och ska hoppa lite. Så på onsdag ska han med få hoppa lite hinder tänkte jag.

Så just nu rider jag bara 2hästar men förhoppningsvis har jag snart 4 varje dag! Ska bli kul..

0 kommentarer: