? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

torsdag 1 april 2010

måste skärpa!

Händer ju så mycket nu och på samma gång och jag glömmer bloggen!

Hero jobbar på för fulla muggar. Red ute i dressyrsadel igår på grusvägen gick faktiskt bra och idag fick han gå i hoppsadel på grusvägen med. Ska in på banan imorgon tänkte jag och kanske ta något skutt med honom på söndag. Kan ej skada!

På Lördag ska Tyson gå i Åsbo (ryttarföreningen) 1 &110. Hoppas han ska gå lika klockrent som i Rydebäck, så länge jag rider och väntar på hinderna ska det gå kanon. Alltså göra som Putte sagt!

Limbo gav mig en åktur i måndags i dressyrsadeln och jag flög. Trodde jag skulle klämmas mellan väggen och honom, men lite nackont så klarade vi oss fint.

Hoppträning igår för Putte och jag tog Tyson. Gick helt okej, men efter ett tag blev jag ganska oseriös men ja helt okej. Ska jobba vidare nästa evcka med högergaloppfattning. Måste trimmas varje dag med det !

1 kommentarer:

natalie sa...

hm, GANSKA oseriös? ;D höhö