? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 19 april 2010

Dagen hästar.

Började med tyson idag, han jobbade mycket bättre igaloppen idag! Mycket nöjd, börja samla ihop mer i "rätt" höger galopp. Känns bra faktiskt. Bara starka upp sig ordentligt så. Sen red Carro honom lite och skrittade av honom.

Ceilia fixade Heros frilla och han blev finfin! Sen upp i dressyrsadel och graman och Putte hjälpte mig. Fick en genomkörare kan man väl säga men kändes bra och vi fick kläm på det. Skönt! Han ska få hoppträna på onsdag igen för Putte så det blir kanon inför söndagens payandride.

Limbo fick sko idag, ja visst sa jag han skulle vara vild? Han sätta foten i stigbyglen sen bockade han iväg, kasta mig av och Putte red ju också så jag fick mig en åktur i tyglarna men jag släppte aldrig! viktigt viktigt.. Men upp igen och han busade lite här och lite där, men skönt att han är igång igen. Och ja, helgen ska vi hoppa hemma på utebanan och nu ska det tränas ordentligt.

Både Tyson och Limbo ska ju hoppa på skrombergas utebana, Tyson1maj & Limbo2maj. 50*100meter woho, vilken fart det kommer bli. Men det kommer gå kanon! Stora planer finns på gång.

0 kommentarer: