? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 22 februari 2010

Träning i snön

Tyson 1,20 i somras

Idag började hästarna gå i skritten 1 timme medans jag mockade och fixade till dem. Sen red jag Limbo först i snön, skit mycket snön och tungt så blev inte alls länge och såklart försvann framskon. Typiskt liksom!



Även Tyson gick i snön med Nathalie och Jussi en sväng ca 20 min, bra träning. Och Hero ska gå imorgon och leka i snön.



Får se om jag tävlar 6 mars i Trolleholm, menar inte världens största framhoppning och om det är sån här snö var ska jag rida fram liksom? Dessutom kör min bil fast för ingeting och mamma ska ha sin till Jönköping. SUCK! Men det kommer fler som sagt.




2 kommentarer:

Monci sa...

Håller tummarna!

karoline sa...

Oj, hur hinner du med två egna hästar och en extra som du rider.
Jag blir imponerad!

Själv så har jag en häst och min sambo har en egen, vi hjälps åt med de båda.