? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

tisdag 2 februari 2010

Snö till hakan

igår kom en snöstorm till, jag lyckades fastna med bilen och 2 ner i diket brevid mig en bit hemmifrån. 3dm snö på vägen för d blåste. Niiice!
Men nu ska jag lyckas ta mig in på BKs grusväg, se om jag kan låna mammas bil min är ju utdömd för att köra på den kan jag säga.

Iallafall, idag ska Tyson och Limbo hoppas. Lite banhoppning tänkte jag, hoppade sockerbitar i söndags med bägge och gick riktigt bra. Hero ska jobbas barbacka, ska fynda upp en sadel snabbt till honom nu så han kan komma igång ordentligt!

Ska även ta med ett nytt vintertäcke till Tyson då han knäckt sina spännen undermagen. Bättre att ha 1täcke än 2 på sig faktiskt.

0 kommentarer: