? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

lördag 27 februari 2010

Dagens ridning

Limbo har fått på sin tappsko i helgen och hade gått lös i ridhuset idag så jag tänkte rida och förväntade mig en vild häst,men han var fin och ville jobba på. (stått sedan i måndags p.ga av skon) Så kanon nöjd med honom.

Ännu mer nöjd med Tyson, kändes så fräsh! Låg mini studs uppe och 30cm upphöjd bom med 1 galopp imellan. Så han fick gå lite på det. Kändes jätte bra och ett bra sug till hinderna. Helt underbart!

Hero gick lös i ridhuset, löslongera. Han lyssnade precis som jag ville. Sa jag fullgalopp och sen bad han sakta eller stanna javisst gjorde han det. Han är så underbart snäll. Ska hoppa upp lite imorgon och jobba honom.

bilder kommer när jag är på min egen dator igen

0 kommentarer: