? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

onsdag 5 maj 2010

Skromberga





Bild1 : Limbo 1meter
Bild2 : Hero 90cm
Bild3 : Tyson 120cm

Tyson var ju först ut på lördagen i 110, nummer 2 var ett naturhinder med tunna grenar och jag tror han"missade" det lite och blev förvånad och gick förbi för sen var det inga problem. Annars hade han inga fel på hinder och hoppade kanon bra. Jätte nöjd, så vi slutade med 4 fel.

120 rev vi 2 och jag klanten missade ett hinder, men vad ska man säga är man yrvaken så är man. Men han var lite trött så vi ska prova nu nästa vecka bara rida 120, 2 klasser är inget för han på den höjden.

Söndagen startade Hero med, kanon på framhoppningen sen skulle han helt plötsligt inte hoppa oxern där nere innan vi skulle upp. Stannade sådär 4 gånger sen hoppade han fint. Lite trams måste man ha med! Inne på banan stannade han på första jag som inte var vaken med skänklarna, sen hoppade han kanon hela banan. Dock rev han sista och tidsfel så 11, men det var hans första lokala och jag är stennöjd med honom. Rikigt bra!

Sist men inte minst Limbo. Kanon på framridning och framhoppning, dock stegrade han och bockade iväg när jag skulle till framridningen. Men inne på banan blev han stark som en oxer och bockade iväg mellan 2&3 och jag var nästan på väg mot fel hinder för han bara satsade på förstabästa. Men Sen gick grunden helt okej. Och omhoppningen nja , jag fick ej till dem svängarna jag ville. Dåligt av mig, men visst dubbelnolla och nästa gång då jävlar!

Tyson ska gå 14/5 avd B 120
Hero & Limbo 16/5 KM 90 & 105
Dock för där ej var nån annan tävling men nästa utebana är det full satsning igen!


Och extra tack till Putte som var med hela helgen och fick stå ut med mina vansinnes rundor.

0 kommentarer: