? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

tisdag 11 maj 2010

Dressyr

Japp, ni läste rätt. Som jag skrivit innan fick jag ett ryck att tävla dressyr. Nu när jag och Putte slått vad är det ett måste! Så igår och idag var det dressyr sadel på Limbo. Dock ställde han sig i ett hörn och bara bockade det första han gjorde. Idag fokuserade jag på att sitta ner i sadeln inte lätt! Men Birgitta hjälpte mig lite så det blir att jobba vidare på det. Jobbigt kan jag säga, man måste vara fokuserad och inte min starka sida att hålla tyst när jag rider.

Men Hero fick ett lätt pass idag, bara röra på sig liksom och jag är nöjd med honom. Han var lite busig och bockade och ja, men det får man ibland.
Tyson vilar än och jag känner redan nu att han är en energibomb som vill sprängas. Ush blir ej kul när han ska igång.

0 kommentarer: