? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

tisdag 9 mars 2010

tjock uppdatering


Vi börjar med att Tyson tävlade i Lördags i Trolleholm, blev dock en 90 klass och gick nolla och hem med rosett. Ni som ej vet går 90 klasserna numera i bed: A eller A/A. Men jag startar först och får ej hoppa fram från vi hade gått banan för dem skulle fixa där och dem säger bangången skulle vara 15. NONO 5 min hann jag, riktigt dåligt. Så inte nöjd med rundan för vi hann ej hoppa fram alls, jag hann ett räcke bara. Tur det var mini klass!

Igår, provade jag och Birgitta en sadel till Hero som han ska gå med nu. Så han fick gå på grusvägarna igår, lycklig var Hero och dyker med huvudet och studsar iväg, söta lilla häst.

Sen red jag Babe för Birgitta i dressyrsadel. Blev en hårdträning, men kanon nyttig och det skulle bli fler gånger. Jag säger inte nej för hon är ju kanon duktig.
Även Limbo gick igår i ridhuset, kändes kanon. Jobbade lite på det BK hade sagt och det gick helt okej.
Tyson fick vila då jag skulle jobba 1600, men han fick lufta sig i hagen lite.

Ikväll ska jag betsälla egt par skit snygga ridbyxor, mer om det kommer sen.



0 kommentarer: