? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 15 mars 2010

Gårdagen

Mina hästar har hagförbud just nu då dem äter upp staketet! FYFY! Men dem går i maskinen och rids så dem dör inte. Och dessutom står dem precis lika still ute som inne nu i detta vädret.
Igår red jag och Caroline ut, jag på HEro och hon tyson. Hero gick så sjukt bra i galoppen! SEN vänder vi och då tycker han "nu har jag varit duktig det räcker" och bockar inte med verkligen sparkarbakut med mig på. HELA tiden, kunde inte mer än skratta. Men i slutet skärpte han till sig. Tror det var för tyson gick framför och det var ju fusk!

Limbo gick i ridhuset och fick galoppera lite ute han med igår.

0 kommentarer: