? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

onsdag 27 januari 2010

Storm i skåne

Ja nu är det lite mer fart i vädret än när jag skrev innan. Men inte ska vi klaga nu när vi äntligen har snö ett bra tag?
Säger jag nu bara för jag har ridhus på Gården hos Birgitta.

Nåja, Hero har haft en riktigt slappedag. Inte ens behövt möta ovädret idag, Tyson gick i ridhuset barbacka. Faktiskt nöjd med honom, riktigt nöjd. Ska jobba honom i galoppen med sadel på fredag tänkte jag. Går barbacka också men tänkte han skulle få jobba med lite frirygg så jag kan stå i fältsits.

Limbo hoppade lite idag, sockerbitar 60-70 ca. Linjer, för att få tillbaka honom och kunna länga under kontroll. Han var en vilde i början med i slutet gick det riktigt bra. Så nöjd med honom med.

Imorgon är planen att endas Hero ska ridas. Jobbar 13,30-21 / 21-01 Så det räcker fint med 1 häst känner jag.
Tänkte skriva ett inlägg om mig och mina hästar sen för dem som inte läst den gamlabloggen.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Sv:Tack så mycket! Man får passa på att ta kort i vintervädret :).

Monci sa...

Du går in på inställningar, och kryssar i att du vill ha kommentarerna till din mailadress. Samtidigt kan du välja bort att vi som kommenterar slipper ordleken varje gång. :P