? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

fredag 29 januari 2010

Louise Fransson

Jag har alltid haft egen häst och aldrig gått på ridskola (något dagsläger). Min första häst var ett shettis sto, var väldigt liten så mamma gick runt med mig minns jag i westersadel. Min andra häst var en shettishingst som var för efter min första Madicken. Rasmus har vi än idag och är idag 18 år. Vi har haft mycket mycket roligt och hur många har en hingst bland sina första hästar som små ?
Sen började jag rida mammas häst, Titti varmblod. Så jag gick från shettis till storhäst direkt. Hon var ögonstenen och vi gjorde verkligen allt. Pay and ride, barbacka mitt i natten, bada. Ja allt! Tyvärr avlivades hon för 3år sedan pga av fång. Hemskt att lämna sin häst på kliniken!

Hennes föl Hero har jag idag som är 12 år en speciellherre, men han blir bättre och bättre och 11års ålder lär han sig hur man ska hoppa och kommer på att det kan vara kul ju.
Köpte min andra häst Tyson för 3år sen (6månader efter titti gick bort) Vi har tävlat upp till 120 och han är varmblod. Det är mina 2 egna hästar jag har idag.

Jag har hästarna ute hos Birgitta Kjellin med ridhus och skrittmaskin och allt. Har eget stall men jobbar där på förmiddagarna i stallet och rider deras internationella hopphäst Limbo och tävlat lite med honom. Och jag älskar att vara där!

Denna bloggen handlar om träningen, tävling , framgång och motgång. Här döljs ingeting!

1 kommentarer:

Ninja sa...

Tittade förbi...